حماسی

پیام های کوتاه
  • ۳ شهریور ۹۲ , ۱۱:۵۱
    حدیث
  • ۲۹ مرداد ۹۲ , ۱۳:۱۷
    ...
بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۵

...

این است چیزی که من آموختم...


 آنانکه به من بدی کردند…مرا هوشیار کردند…
آنانکه به من انتقاد کردند…به من راه و رسم زندگی آموختند…
آنانکه به من بی اعتنایی کردند…به من صبر و تحمل آموختند…
آنانکه به من خوبی کردند…به من مهر و وفا آموختند…
پس خدایا ! به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند
خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن. 
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۲
ALI RIAHY

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی