حماسی

پیام های کوتاه
  • ۳ شهریور ۹۲ , ۱۱:۵۱
    حدیث
  • ۲۹ مرداد ۹۲ , ۱۳:۱۷
    ...
بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام به  تمامی دوستان

در آستانه شهادت امام جعفر صادق هستیم

امروز من تصمیم گرفتم که از امام جعفر صادق و مظلومیت ایشان بیشتر شناخت پیدا کنم .

به همین منظور شروع به خواندن کتاب در مورد ایشان کردم

لذا از تمامی دوستان هم خواهش می کنم نسبت به شناخت امام ششم که مذهب شیعه مدیون  تلاش ایشان هست اقدام فرمایند.

حتما در منزل کتابی در مورد ایشان دارید چقدر خوب است که همزمان با ایام شهادت ایشان شروع کنیم به مطالعه در مورد ایشان

البته از کتاب های pdf هم می توان استفاده کرد که من انسان 250 ساله را معرفی می

کنم چون مبحث امام علی را به جمعی از دوستان خواندیم این هم لینک دانلودش

www.razemandegar.ir/liber/انسان%20250ساله.pdf

اگر مایلید با هم همراه شویم و شروع کنیم

اگر می توانید نشر دهید تا دوستان زیادی را در جریان بگذاریم

شما موافق هستید دوستان ؟

یاعلی التماس دعا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
ALI RIAHY

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی